kampanie
e-commerce

Poprowadzimy marketing Twojej marki, tak, że na pewno będziesz glad.

kampanie e-commerce

to zintegrowane kampanie prowadzone głównie dla sklepów internetowych obejmujące systemy reklamowe Google, Facebook, Pinterest, Twitter, LinkedIn,E-mail marketing i SEO.

 

Dla każdego klienta indywidualnie przygotowujemy strategię marketingową optymalnie wykorzystującą narzędzia marketingu internetowego, które naszym zdaniem pozwolą mu osiągnąć najlepsze wyniki.

system reklamowy Google

Kampanie w wyszukiwarce

Banerowe kampanie w sieci reklamowej Google

Kampanie produktowe w Google Shopping

Reklama w serwisie YouTube

system reklamowy Facebook

Wykorzystuje największy portal społecznościowy Facebook mający ponad 16 milionów użytkowników oraz portal Instagram mogący pochwalić się 10 milionami użytkowników. System ten, dysponuje ogromnymi możliwościami kierowania reklam pod względem demograficznym, zainteresowań, wykorzystywanych urządzeń i innych zmiennych.

pozostałe media społecznościowe

umożliwiają wyszukiwanie idealnych grup odbiorców dla danego produktu, co pozwala zaoszczędzić budżet klienta.

ico

SEO

działanie, dzięki któremu możemy bezpośrednio trafić z reklamą do użytkowników pozyskanych poprzez organiczne wyniki wyszukiwania.

dzięki integracji tych elementów tworzymy dokładne lejki sprzedażowe, dopasowane do każdego Klienta indywidualnie, które pozwalają naszym klientom osiągnąć jak największy współczynnik ROAS mówiący o wysokości zwrotu wydatków na reklamę oraz jak najniższy koszt zakupu.

najlepsze ROAS naszych klientów: 21

czyli z każdej złotówki wydanej na reklamę zyskujemy 21 zł

łączna roczna kwota wydana na reklamę przez GLAD

2 000 000 PLN

łączny generowany przychód

24 000 000 PLN

liczba prowadzonych kampanii

89

liczba zadowolonych klientów

36

jak wygląda współpraca?

Oto harmonogram naszych działań z zakresu kampanii e-commerce

najczęstsze pytania

Czym jest kanał w serwisie YouTube i jak zacząć korzystać z reklamy w nim?

>>

Jest to Twoja strona główna w serwisie i miejsce, w którym znajdują się Twoje materiały. Aby zacząć korzystanie z reklamy na YouTube, musisz przesłać co najmniej jeden film na swój kanał.

Czy mam wpływ na to do komu zostanie zaprezentowana moja reklama w serwisie YouTube?

>>

Tak. Możesz wybrać lokalizację geograficzną, w której chcesz wyświetlać reklamy, i samemu decydować, kto ma je oglądać – jako kryterium możesz ustawić np. wiek i zainteresowania użytkowników.

szybka wycena