branding
/ identyfikacja wizualna

Poprowadzimy marketing Twojej marki, tak, że na pewno będziesz glad.

Chcesz stworzyć nową markę lub dokonać rebrandingu marki, która już istnieje? Chętnie Ci w tym pomożemy.
Zajmujemy się brandingiem – i to w sposób kompleksowy, od A do Z. Skontaktuj się z nami i powiedz nam, co konkretnie chciałbyś zrobić
z daną marką. A może dopiero chcesz ją stworzyć? W obu przypadkach chętnie Ci pomożemy. My – bazując na swojej wiedzy
i doświadczeniu, przedstawimy Ci kilka rozwiązań i dopasowany do nich szczegółowy plan działania. Z niczym nie zostawimy Cię samej/samego – będziesz mogła/mógł na nas liczyć na każdym etapie prac związanych z szeroko pojętą kreacją.

nasze realizacje

strony internetowe

jak wygląda współpraca?

Oto harmonogram naszych działań z zakresu brandingu/identyfikacji wizualnej

najczęstsze pytania

Od czego zaczynamy projektować markę?

>>

Po pierwsze – od Twojej wizji. Bardzo ważne jest dla nas to, w jaki sposób Ty widzisz swoją markę czy produkt i jaki jest Twój kontekst biznesowy. Następnie, analizujemy rynek, konkurencję oraz potrzeby Twoich Klientów. Ważne jest, aby zaprojektowana przez nas marka wyróżniała się na tle innych, a dodatkowo trafiała do odpowiednich konsumentów.

Dlaczego branding jest tak ważny?

>>

To branding stworzy wizerunek Twojej firmy i wywoła pierwsze skojarzenia, emocje, które będą mocno kojarzyły się z Twoją marką. Skuteczny branding odpowie na dwa kluczowe pytania konsumenta:Dlaczego branding jest tak ważny? 1. Czym jest marka? 2. Czy spełni ona moje oczekiwania? Branding to nie tylko wizualne, ale też merytoryczne przedstawienie tego, czego Klient może się spodziewać po Twoich usługach i produktach.

Branding – jakie elementy wchodzą w jego skład?

>>

Jest ich mnóstwo! Może być ich tak dużo, jak tylko sobie wymarzysz 🙂 Kluczowymi elementami są jednak logo, slogan marki i system identyfikacji wizualnej np. strona internetowa, wygląd reklam, Twoje działania na social mediach. Najważniejsze jest to, aby każdy z tych elementów był ze sobą spójny, nie wprowadzał Klienta w błąd, a prowadził do jednoznacznych skojarzeń.

szybka wycena